Rör på käken lite. (shake it)

Det är den här årstiden vi kallar vinter?
I min rumpa...
På backen ligger smälta snöpölar och gör dina vita sockor gråa och blöta för att dina skor är håliga. Och himmlen gör en snöstorm av smältsnö och ditt hår ser ut som ett fågelbo coh du känenr dig som en hemlös kall stackare innan du lyckats låsa upp dörren med de där blöta fingrarna med en nyckel kall som is (utan is).


Och idag ruinerade affärerna mig på smink.
Eller dom ruinerade mig på pengar på grund av smink.
Det måste vara det värsta - att lägga ut 500 kr på smink, att sedan sminka sig emd det nya sminket måste dock vara det bästa. Så jag antar att det tar ut varandra.
Mitt föredetta puder "matt finish" krossades för andra gången i min toalett imorse och senare fick golvet en matt finish och jag funderade på lite rouge i hörnen också men insåg att golvets blåa färg itne passa skärskilt bra mot deet där röd- rosa. Hur som helst så duschade jag golvet senare så att pudret försvann (inte bra att ha smink på sig förlänge)

Senare efter duschen så välkommnade jag mitt lockiga hår till Uppsala (för andra kvällen i rad)
Gick sedan, sminkad med mitt nys smink och lockig i håret, ut genom dörren. Där stod Yosef och tappade 'rligtalat hakan när han såg mig.
Jag letade desperat efter ett hårspray emd en ägare men hittade inget.
Yosef tyckte jag var fin och gav mig en kram - skit i det andra det är det första som är viktigt.
Och jag tror jag kör på lockar på måndag, bara för att försöka få någon att kanske iaf släppa på käken lite (för en tappad haka är inget jag förväntar mig)

Men vem vet vad lockar och lite nytt smink för hela min rikedom kan göra?

Nu såhär efter en jätte trevlig kväll spenderat med laget så är det dags att städa rummet och sedan sova innan jag imorgon ska tvätta mina kläder och senare träna.
Så får vi se om jag kanske pluggar också, men jag  vet inte riktigt om jag kan vara SÅ amitiös...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0