So close but still so far - Enchanted

Väduren (två tusen och åtta)

Vår
Räkna med cirkus under våren. I början är det du som drar igång saker, du känner dig ganska het och vill att det ska gnistra om kärlekslivet. I mars- april vill du sänka tempot men vissa beundrare blir du inte av med.

Sommar
Det blir en härlig sommar men du har ltie svårt att fastna för någon. Har du redan en partner ser gräset mycket grönare ut på andra sidan. Det blir värre av att det är många som flirtar med dig, skärskilt i början av sommaren.

Höst
För första gången under 2008 är du sugen på att tänka långsiktigt. Gemensamma drömmar om romantiska kvällar känns rätt. Paradoxalt nog är dina känsor samtidigt väldigt storminga, du kan snubbla in i en relation som du egentligen inte vill ha.

Vinter
Du vill ha spänning och äventyr, kärleken ska helst bestå av utmaningar och storslagna mål. Du faller lättast för någon som har samma inställning och därför ligger en skorpion eller skytt bra till. Men vintern blir inte konfliktfri, du driver på så hårt.


Igår kväll var en mys kväll med Vicky, vi såg Förtrollad och skrattade emst av alla. Sedan gick vi omrkign och sjöng på låtarna hela kvällen och spanade på personalen på Burger King och när vi insåg att våra liv itne var mer spännande än så, så åkte vi buss till elevhemmet och parkerade framför datorn innan vi låg i sängen och pratade om allt och ingenting, men mest bara om killar (hm den där killfria dagen blir hård).
Sedan vid 3 somnade vi, jag mot ett jätte varmt element och Vicky i kanten av sängen. Klockan nio på morgonen vaknade Vicky och pallrade sig upp för att ta dig till träningen. Jag vaknade mot ett iskallt element, hmm..

Vicky: Tjockis jag drar nu!
Jag: jajaja


Sedan somnade jag om och vaknade.. eh, på dagen. klockan halv tre och insgå att jag ahde samling innan match om en halvtimme.

Do you love yourself?
What's not to love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0