Won't you help me understand?

Saker som jag inte rekomenderar:

- Äta grape frukt i sängen
  (Om du inte gillar gul- orange fläckar och blöta lakan)
- Gå ut i slaksväder med hål under skorna
  (Om du inte gillar känslan av kalla blöta sockor mot dina nakna fötter)
- Låta någon med mycket foundation luta sig mot din nytvättade vita tröja
  (Om du inte tycker beige är fint, eller om du inte gillar personen mer än som kompis kanske ;>)
- Äta hårdbröd i sängen
  (Om du inte gillar att sova på brödsmulor)
- Snacka oerhört mycket med din kompis "ögongodis" när du är på fest
  (Om du inte ville att hon ska reta dig för att vara "slampa" och tro att du gjorde mer än snackade)
- Komma hem från stockholm kl halv 2 på natten dagen före skola
  (Om du inte vill vara "sjuk" dagen efter)

Och hur vet jag att detta inte är bra?
Jo, själv upplevt.  

Jag går fram och tar Mattias på ryggen när han brer en macka innan matte lektionen,
han vänder sig förvånat om och säger;
- Jaha var det du som kom på min rygg!... Jag trodde det var pythagoras och hans sats!

(Haha) 

Peter (mediakunskapslärare): Snart får ni tillökning i klassen!
Vicky (stryker på min mage): Ja, snart kommer den!
Typ 15 minuter senare sitter jag och stryker på min mage, Vicky tittar konstigt
Jag: Det är skönt att känna när den sparkar

(haha)

Won't you?
Please.

Och egentligen är det konstigt,
men det känns bara BRA
när människor säger att du
"inte ser så bra ut"
För guess what?
Jag vill ha dig för mig själv.
(a)

Imorgon är det matteprov, jag måste plugga.
Måste även beställa biljetter till reaggefestivalen om ja ska dit!
Fan, det kostar alla mina pengar :/
stackars fattiga lilla student, nån som e villig att betala? (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0