Lunch

Hej allihopa :)
Just nu sitter jag hemma på lunch (igen). Vädret är dåligt och i luften är de ca. 12 grader.
Helt hemskt, ska inte det här vara sommar?
Vore itne helt fel emd en liten resa nu asså... Men aja, får nöja mig med Sverige och dessutom ligga i en blöt rabatt coh rensa ogräs.


Jag vet att jagb är dålig på att uppdatera men alltid när ja får något att skriva om så är jag inet vid datorn och det stör! Vill ha en inbyggd datar som alltid finns till hands typ.. haha.
I alla fall så ter sig livet som vanligt, igår såg vi fotboll med girlsen och det var ju otur att inte Turkiet vann .
Idag gälelr det för Ryssland att vinna bara :)

Hoppas på att boka klipptid i veckan, men tveksamt om jag ids, mitt hår ser förjävligt ut.

På fredag ska jag och Anna på kyrkmarknaden direkt efter jobbet och sen in till stan som har öppet till 24.00 !!!!
På Lördag blir de väl förmodligen lite fotboll och så även loppis inne i badhusparken.  Så öppnar en ny second hand butik också!!!!
Så det blir najs.
I helgen är de Piteå summer games, en stor fotbollsfestival som brukade vara en av sommarens höjdpunkter. Synd att man växer upp..

Tror att jag uppdaterar senare, till dess får ni ha de bra, nu ska jag nog börja dra mig tillbaka till jobbet snart. :/

Kommentarer
Postat av: reinfeldt

stavfel stavfel...ok du var en fjortis då är du ursäktad lol

2008-07-20 @ 10:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0