Där vägar skiljs åt

Sitter hemma på lunchen nu så det blir inget jätte inlägg den här gången..

Var på Ikea igår och köpte kuddar m.m till MIN stuga (som står på gården). Kommer bli sjukt fint där inne :)
Ska fixa till lite idag också sen är de nästan klart tror jag.
Just nu jobbar vi nere vid konsum, vilket innebär 5 minuter gång väg. As skönt, och jobbar kompisarna är inte värre dom heller.
Dagen har gått fort... men det var en oerhört seg morgon imorse..

Ärligt talat då är det skönt att vara hemma, hela tiden ha säkertheterna där.
Dom där kompiarna som du vet finns även om du sviker dom en gång. Dom förlåter. För dom har funnits där sedan du föddes.
Jag säger itne att mina kompisar i Uppsala inte går att lita på , tvärtemot. Men fortfarande så vet ni itne allt om mig, inte lika mycket som dom här i Piteå

Dessutom behöver man inte tänkta på vart man sätter foten, vilken väg man tar.
För just nu är jag bara förvirras.
Det är som att vi befinner oss på en stor väg, ni på varsin sida om vägen - går åt olika håll. Och jag står i mitten visd planteringatrna och tänker att om jag springer fort så kanske jag hinner åt båda hållen.
Det håller aldrig, så vart blir jag lyckligast?
Vilket håll vill jag gå?
(Vilket håll vill du att jag ska gå..)
Så mycket väger in, FÖR mycket...
Och jag har inte läst slutet än i alla fall.

bara 7 arbetsveckor kvar nu, varav 4 på pitebo...
Men som tur är drar jag till Järvsö i juli! :) Saknar skruttarna.


Sandra <3
Foto: http://lucesolare.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0