Galet frusen men ack så het

Jag är i jörn.
Jag har ont i magen och är förkyld med huvudvärk.
Det är synd om mig.


Igår tillbringade jag mestadels av dagen i husvagnen, dels för att jag inte mådde så bar, dels för att det är kallt här.
Jag brukar frysa när det är 0 gradit i Uppsala, här är det typ -10 så är det konstigt att jag inte kan vara ute+
nej.

I husvagnen tittade jag på film, och gissa om jag blev kär?
film 1. GOAL - hur snygg är inte han killen? OMG, måste ta reda på hans namn, glömde av det.
film 2. Dirty Dancing 2 - AH, Diego Luna är ju att dö för.

Hm, annars rullar allt på,
och såna killar finns ju inte i verkligheten.
Åtminstone knappast i Norrland såså.

Nu väntar jag på mina kusiner sen ska vi faktiskt ut i backen och åka
så kanske jag ser på GOAL sen ikväll, bara för.
Fotbollskillar är cepe snygga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0