Jag springer fort men tiden flyger förbi

Jag har såhär mycket att skriva om.
Så många upplevelser att dela, så många ord att formulera och känslor att förmedla.
Alltifrån onsdag till nu, fredag.
Samtidigt har jag så mycket att göra och dygnet innehåller bara 24 timmar.

Just nu är jag påväg till Anna, ska träffa carro, daniel, olivia och anna såklart. Vi ska se film och så.
Sen ikväll kanske jag sätter mig och uppdaterar er med kalla historier här från den delen av sverige som gud glömde.
Samtidigt måste jag se gossip girl, det är verklige SÅ bra.
Love it.

Men nu så måste jag springa, så ni får vänta ännu ett tag på nästa del av mitt liv.

Måste bara skriva ner några kloka ord:
Det är ditt liv du lever så kom ihåg att våga vara huvudrollen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0