Aj i magen och blöt i ögat

Helgen har varit helt underbar, och då inte bara tack vare vädret som fått mina pippi fräknar att föröka sig.
Nej. handboll är helt enkelt en undebrar slags terapi mot allt möjligt.
Matcherna har gått dåligt, men sista matchen spelade vi bra :)
Och jag insåg hur liten världen är då jag träffade min granne Sussanne (och hon dömde vår match).

Just nu ligger jag med en mage större än jultomtens och en illamående känsla i magen. Misstänker att jag fått magsjuka eller liknanade och därför är jag osäker på om det blir skola imorn...
Hur som helst så är det bra att jag får det nu och inte nästa vecka då jag, Aleks och Kattis drar till Jordanien!

Idag åkte flera av mina kompisar iväg till nyckeln av mitt hjärta, Paris...
Måste åka dit snart innan jag gåt under.
Paris är den bästa terapin en människa kan få, bättre än handboll.

Och Mattias Göthberg borde sluta skryta om att alla tycker han är lik Björn Gustavsson.
-.-'

Bilder från Cupen kommer sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0