Badminton med Clara

Hej igen! :)
Kom precis hem från fyrisfjädern där jag och Clara har spelat badminton i en timme.
Måste erkänna att jag tidigare underskattat badmintonspelare, det är oerhört jobbigt!
Imorgon blir det matcher i dubbel och mix! (;
Ska bli lite roligt.
Hur som helst så gick det väl sådär bra idag, känndes bra att träna iaf efter en oerhört latis vecka.

Nu blir det att hoppa in i duschen för att sedan göra sig mys klar.
Jag och Clara ska nämligen till Timmy sen och se Eva och Adam och senare någon film samt äta mycket gott :)
Även om Timmy har fått för sig att han inte ska äta -.-' Men vi ska nog få honom till det.

Bilder från kvällen kommer imorgon, vet inte när vi kommer hem ikväll/ inatt men vi måste var pigga imorgon för matcherna börjar klockan 10.00 !

image27

Bild från dagens träning. Clara Sagström in action.


Glömde säga att jag hittat Sveriges sötaste klänning nu och jag bara måste ha den!
Eller egentligen har jag hittat två, men jag måste iaf ha en av dom för att överleva, vilken tycker ni är sötast?
KOMMENTERA! (:

image28


 


Kommentarer
Postat av: Ivana

Den högra :)

2008-05-17 @ 16:14:51
Postat av: malin

den blommiga kan du skippa / mamma

2008-05-18 @ 19:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0