En ledig dag i centrum

Godkväll (natt?)
Har precis i princip pluggat klart till Mediakunskapsprovet som tyvärr infinner sig imorgon
.

Min lediga dag har varit riktigt härlig och händelserik.
Spenderade mesta delen på stan med Elin och Clara. Sedan åkte Elin hem och jag och Clara gick för att äta en sallad på Cupido, riktigt gott.
Så kom Sarah och Timmy för att hålla oss sällskap. Efter att vi hade ätit upp så bar det iväg till Jalla där Sarah och Timmy delade på en pizza (inte riktigt lika nyttiga som vi då) haha.

Efter det så blev det bio för mig och Clara samt att Clara åkte lite på Timmys skateboard.
Flyga drake såg vi och den fick mig verkligen att inse hur bra vi har det i Sverige. Mycket bra och spännande film, måste läsa boken nu i sommar tror jag.
Dessutom fick den mig att längta till resan!

Väl hemma var det plugg med Aleks och dessutom så kastade Victor disktrasan på mig igen(!).
Äckel Victor.
Så då blev det lite krig med honom.
Nu längtar jag till sängen och imorgon blir det prov och träning, alla Järvsö brudar åker hem så jag blir lite ensam men det är bra för jag har mycket att göra!

image32
Klädd för shopping rundan!

image33
Clara och jag inne på H&M, snyggaste brudarna i stan.

image34
Fast Elin var också smokin' ;D


image35
Här har vi två andra sköna lirare som hängde med oss ett tag.
Timmy och Sarah (:


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jivlar vad långt hår du fått :O

2008-06-01 @ 12:18:56
URL: http://caroliinelindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0