Fångad i träsket..

Min sysselsättning om kvällarna nu förtiden har blivit den som jag så länge innan har varit skeptiskt till.
Jag har skrivit blogg sen i oktober nu men någonting jag däremot nyss börjat med är alla läsa bloggar, regelbundet.
Kenza, Blondin Bella och Amanda Berg?
Ja deras liv är faktiskt ganska kul att följa.
Fråga mig inte varför.


Ett måste är i alla fall att ni kilar in på http://amandaberg.devote.se för så mycket bättre blir det inte.

Just nu ska jag pallra mig i säng efter en mysig kväll med min älsklingar
Clara, Elin och Elin (och Jude Law såklart)
Och sedan blir det en relativt tidig morgon för att shoppa till Jordanien resan med Vicky.
Efter allt bloggläsande så är jag väldigt taggar på shopping, synd bara att man inte har deras plånböcker...
På eftermiddag blir det träning (satsar på beachen 2010) med Clara.

Förövrigt så är Uppsala inne i en invarderings period av pitebor.
Jag och Niklas på skolan.
Olivia (som vi lånat in i mitt nya handbollslag till cupen)
och nästa år Andreas Solhman?
Fullt upp alltså, inte konstigt att även Bärlingeborna tar efter lite norrländska.
Pössa på han

Kommentarer
Postat av: Olivia

Haha, snart är Uppsala det nya Piteå ;) Not xD

2008-05-16 @ 09:09:19
URL: http://lucesolare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0