Fyndiga grabbar om sötapajer

Brista ut i skratt,
men i mig slår hjärtat bultande
som ville det spränga bröstet
möter ja din blick en sekund,
går rösten genast förlorad
 
- Sapfo (ca. 600 f.kr)
 

Timmy och Mattias (Orsa) Göthberg.
Tack för att ni verkligen gör ALLT för att göra bort mig, haha.
Hur som helst lyckades jag ju rädda den oerhört pinsamma situationen och ja Timmy, vi är kvitt nu.
"Hej Cutiepie! Vad görz??? puzz ;D;D;D;D"

Jag lade nämligen upp en väldigt "vacker" bild på min bilddagboken igår föreställnade Timmy och självklart så är hämnden ljuv.
Det lustiga är att dom skrev precis så som jag vill skriva men inte vågar (förutom att min ordval skulle vara annorlunda och ord som cutiepie skulle raderas)
Men istället för att radera ett ord så raderade jag hela inlägget..

Provet imorse gick bra och annars så har dagen varit rätt skön, lite tråkig mattlektion och Lars blev lite arg för att jag pratade...
Har precis skickat iväg ett mejl med frågor som vi måste ha svar till innan Jordanien och desstuom så har jag köpt en luftmadrass inför helgens handbollcup!
Senare blir det träning och läsa Engelska boken!

Nu ska jag anmäla mig till ett skrivarläger (som abra har 2 platser från GUC) och fundera på skrivartävlingen..
Så vi hörs senare


Stina.

image36
Tack pojkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0