Handbollshelg i hallsberg

Dålig uppdatering, I know.

Hur som helst drar bussen till Hallsberg om drygt en timme(!)
och HK71 är ute efter vinst, då inte tack vare WO.
Så i helgen blir spåren i min blogg inte många men på söndag är jag tillbaka, stark, vältränad, lyckligt och säkert jävligt trött.
 

I övrigt så har jag nu gjort mitt eget fotbollslag på facebook (och ja det är riktigt kul)
Måste säga att visse blev chockade då jag spelade like mot Pöllans FC (mitt lag hter Pite united).
Men underskattar mig i fotboll, jg har till och med gjort 3 mål på 2 matcher.
Förutom det så har Matttias överträffat sig själv (och även Vicky) och gjort bort mig ÄN en gång.
Men det är najs.

Nu måste jag skynda att fixa klart allting!
Nästa inlägg lär bli fullt edm minnen, bilder och förhoppningsvist vinster!
Önska lycka till?



pözz.

image37

Kommentarer
Postat av: Olivia

Ja, precis. Skriv på bara lilla du. Annars kan du ju göra en privat blogg som man måste ha lösen för att läsa ;)

2008-05-23 @ 16:47:49
URL: http://lucesolare.blogg.se
Postat av: juliaw

söt blogg!
spanda in min; www.weestman.blogg.se

2008-05-28 @ 23:32:40
URL: http://weestman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0