Jag krossade en spegel innan jul

Hemma från träningen.
Det började väl jätte bra, fick veta av Ida att jag skulle få 900 kr i handen direkt efter träningen tack vare jobbet jag gjorde på Sportlovet.

Träningen var väldigt smutsig men det gick bra och nu sitter jag här med svarta händer och skriver.

Efter träningen kom jag nämligen på att jag var tvungen tvätta, så jag tog av min mina svarta smutsiga byxor och slängde dom och den andra svarta tvätten i maskinen. Sedan gick jag lugnt tillbaka och skulle precis ställa mig i duschen när jag funderade på vad jag skulle göra av pengarna.
Plötsligt ilade det till och jag kunde nästan inte hålla tillbaka tårarna när jag insåg vad jag hade gjort!
Just nu ligger pengarna i en pausad tvättmaskin och jag får itne ut vattnet!

Känns så oerhört dumt och helt jävla korkat..
Måste se till så att Tillsyn får upp den där jävla pengaslukaren...
Varför?! När jag för en gång skull får lite extra pengar.
Vad vill livet mig? Nu blev jag deprimerad.
Tack så mycket.
Men mamma säger att det är lungt och att det enda som kommer att hända är att pengarna kommer bli lite blekta...
Hoppas hon har rätt för jag behöver verkligen pengarna!

Nu ska jag duscha, sen köpa lite bröd på statoil och sen få ut som där jävla pengarna.
WISH ME LUCK!

SJU ÅRS FUCKING OLYCKA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0