Jag ville bara ge dom en ny doft såklart.

Tisdag morgon och ingen skola idag.
Måste säga att kvällen blev lite väl sen igår med tanke på en tidig morgon.
Just nu sitter jag i sängen och pluggar till MEdiakunskapsprovet imorgon. Borde få bra på provet då det hela handlar om min framtida avdelning - reklam.
Men som ni vet är det snart sommarlov och orken har runnit iväg från mig en hel del så vi får se.

Förutom plugg så har jag dessutom goda uppdateringar!
Hasse, min hjälte i tillsyn, hjälpte mig att öppna tvättmaskinen igår strax innan tolvslaget (ja, för tillsyn har ju så bra koll på oss..). Hur som helst så kunde jag få ut mina pengar och dom var hela, inte det minsta bleka.
Enda förändringen var att dom luktade gott. 
Jag hade dessutom publik.. vilket var lite pinsamt. Rasmus erbjörd sig att ha dom på tork inne hos sig men jag tackade tyvärr nej till det. Och Ante försökte få mig att inse hur bra dom skulle torka i torkskåpet.
Okej, jag kanske tvättade 900 kr men jag är fortfaran inte helt blåst.
haha, så jag torkade dom helt enkelt i mitt eget lilla rum.

image30

Mina nytvättade älsklingar!

Ska ta och kila mig ut till tvättstugan för att hämta tvätten nu. Sedan blir det plugg till ungefär 12.00 då sticker jag Kumlan och Clara in till stan för att shoppa och njuta av vår lediga dag. Så jag antar att pengarna är putsväck efter det... Men aja, då får jag iaf någonting för dom istälelt för bara nytvättade kläder.
Ikväll blir det bio med Clara (Flyga drake) och sedan PLUGG.

Uppdatering senare!

Stina.

image31
Gårdagens outfit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0