looking from a window above (it's like a story of love)

Was it you who spoke the words
That things would happen but not to me
All things are gonna happen naturally
Oh, taking your advice and I'm looking on the bright side
And balancing the whole thing

- Jason Mraz

Hur var nu det där med skönhetsömnen?
Fast vid närmare eftertanke så tog ju jag och Ryssan lov igår och då är skönhetssömnen ett minne blott.
Hade dock inte räknat med att bli väkt klockan halv två på natten x)
Kommentar då jag förklarade att jag blev väkt:
- Men jag frågade ju i alla fall om du var vaken!
haha.

Jag är förföljd av någon ond förbannelse tror jag,
och den har ett namn.
Ett namn som får alla att tänka på mig, och kanske sucka lite grann.

Dagens motto: Killar är skit
Och jag och Victoria ska ta med en kniv till stan på fredag och döda alla kärlekspar vi ser.
Ska bli skönt att äntligen slippa dom :)

I helgen blir det badminton med Clara, Iteb, Ante och jag såklart!
Jag och Ante kommer daska skiten ur Clara och Iteb...
(eller kanske inte)
Men det gör ingenting för jag är en van förlorare.

Och nu kritik till min så kallade vänner:
Hur kommer det sig att ingen frågat mig om jag vill vara med i deras Facebook fotbollslag?
Jag skulle faktiskt kunna vara bänkvärmare iaf...
Men antar att fotboll inte riktigt är min grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0