Nu är det slut på mesandet

Jag har precis kollat på min statestik och insett att den är väldigt, väldigt ojämn.
Och det är klart den är då jag ena stunden vill ha bloggen för mig själv och andra stunden vill ha halva Sverige som läsare (ungefär).


Numera har jag nog bestämt mig, för vem vill egentligen ha en blogg utan läsare?
Och samtidigt, vem vill läsa en blogg där det enda som skrivs är vad JAG gjort under dagen?
Det som är intressant är bilder och åsikter.
För vem kommenterar egentligen ett inlägg där man skriver om hur dagen varit, vad ska kommentaren innhålla "trevligt dag du haft :)". Jag tror inte det.
Kommentarer får man när man har en åsikt och personen på andra sidan skärmen håller med eller fullständigt vägrar tänka i samma tankebanor.

Välkommen till bloggvärlden.
Det är slut med mesandet nu, det här är min blogg i min tankebana och ni får läsa, kommentera och stå ut med att människor tycker olika!

Så här drar vi ett sträck
Och lämnar tidigare inlägg bakom oss, okej?

Tack på förhand.

________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0