Och djupt inuti vet vi att det bara är ännu en period.

Och hon sa:
Egentligen är du inte kär i mig
Och egentligen
är det okej med mig
För jag blir aldrig kär i nån
Sånt där är slöseri med tid...
Men då slösar vi bort våra liv
- Håkan Hellström

VI har just räknat skoldagar.
Det är inte många kvar nu alltså,
sedan bär det av hem till norrland,
på något vis ska det bli skönt att bara komma hem och vila sig
- forget.
(och jobba såklart hela sommaren)

Just nu prövar jag kläder för att se hur jag kan slänga ihop någon ny outfit.
På fredag blir det nog shopping till Jordanien (som btw smyger fram med jättekliv)
Orkar dock inte åka till Stockholm tror ja så det får bli Uppsala, men det blir nog bra ändå.

Idag tog jag och Vicky sommarlov! Vilket var väldigt skönt.
Gjorde matte nationella och ligger mellan vg- mvg enligt Lars.
Sen fick jag VG- VG+ på engelskan så det känns väldigt bra .

Clara Sagström lär mig spela du gamla fria nord på gitarr (och ja rockar)
Vi sjunger "this years love", äter godis och deppar tillsammans.
Vad skulle jag göra utan dig?
Hoppas vi inte dödar varandra nästa år i lägenheten bara.
Tack för att du alltid är där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0