Och mitt i grönskan gror våra hjärtan

I'm that star up in the sky
I'm that mountain peak up high
Hey, I made it
I'm the world's greatest
I'm that little bit of hope
When my back's against the rope
I can feel it
I'm the world's greatest
- R. Kelly

Alla gör misstag
men det här är ett av de största misstagen du kan göra
för det får min hjärna att tänka och mitt hjärta att känna efter.
Och kroppen att försvinna från din.

Det finns nog ingenting som riktigt kommer kunna ersätta den känslan
och den låten kommer nog alltid att få mig att ta avstånd.

(Some people wait a life time)

Livet är långt
och jag vill inte vänta så länge.
Men jag tror att ibland så har man helt enkelt inget val
och tills dess så får ögonen följa dig
istället för jag.

Jag vet jag vet.
Men det är vår och grönskan får hjärtat att vakna till
och solens värme får oss att bli varma utan närhet
jag vet jag vet
men jag tror inte det spelar någon roll
för det är vår och känslor gror utan anledning.
Jag vet jag vet,
för det kommer inte finns något sådant.

Kommentarer
Postat av: mingla

Håller på med ett skolarbete och undrar ifall du fåt betalt för att blogga? Vore snällt om du ville svara :)

2008-05-11 @ 18:25:32
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0