Och så kom ingenting, och ingenting

Måste bara skriva ner denna värdelösa dag lite snabbt innan jag drar på handbollsträningen.

Först hände det inegnting, sen ingenting och sen inegnting.
I mitt badrum står två fulla tvättkorgar och skriker på mig, på onsdag har vi prov som jag tine ens tittat på, ikväll måste jag och Aleks skriva ett mejl med förberedande frågor inför Jordanien och dessutom TACK OCH LOV så är vi lediga imorgon.

2orna hade redovisning från sin Istanbul resa idag, blev väldigt taggad på våran resa!

Imorgon blir det stan med Clara och sen PLUGGPLUGGPLUGG, får se om jag sätter mig lite med plugget idag också.. Om jag itne glömde boken.
Hur som helst måste rusa nu! vill först bara visa er min sköna vecka! :D

Måndag: Skolan (16.30), träning
Tisdag: LEDIG, stan, plugg
Onsdag: Skolan (14.30, prov), träning
Torsdag: LEDIG (operation dagsverke fast jag och Aleks ska vara på skolan och förbereda resan), Boxning
Fredag: Skolan (14.00)

Ja det går mot sommar och schemat suddas ut mer och mer för varje vecka.
Till helgen blir det Hallsberg och handboll så de bara ryker om det!
Önska mig lycka till på träningen nu :)
(Förlåt alla stavfel, stressad)


stina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0