This is the party!

Här kommer lite bilder från lite äventyr jag vart med om de senaste veckorna :) Ska bli bättre på att ladda upp bilder från varje dag så att det blir ltie roligare att läsa!
ENJOY!

image21

Här kommer Sveriges mysigaste kofta på bild i mitt stökiga rum (ignorera det). Den kostade typ 20 kr på loppis, synd bara att den är Timmys och inte min... Antar att han vill ha tillbaka den snart, attans.


image22

Förra fredagen bestod av grillkväll med vännerna ute i en park som jag inte minns namnet på, sedan bar det av till stadsparken på kvällen för att sedan spendera några tidiga natt timamr hos Timmy med gitarren, Clara, Elin och jag såklart :)
Från vänster: Clara, Elin, Mattias (Orsa), Aleksandra

image23

Dessa barn var också med och grillade
från vänster: Timmy, Cecilia och Annika

image24

Jag och snygg Ryssen (Vicky ) var och såg Björn med vänner i Vinterträdgården den 7/5. Det var helt underbart kul att se och vi skrattade som tokar!
Tyvärr så kunde vi ju inte efterfesta på Pople eller någon annanstans.. Men nästa år då jävlar! (;

image25

Björn drog en massa bra skämt och  inte minst så var han väldigt söt!

image26

Eftersom att förra veckan bestod av väldigt bra väder så var det stek på skolan, här steker jag och Mattias med matchande brillor såklart ;D I mitt enda glas syns lilla söta Aleks också.

Mer bilder kommer förmodligen senare då jag och Clara ska göra någonting idag (inte minst spela badminton!)
Från och med nu bilder i princip varje dag! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0