Tiden kryper fram och snart förbi?

Men brukar tala om en tomhet när husdjuren försvinner. Och det är klart att det blir så, skulle Skrållan (min katt i Piteå) försvinna så skulle det bli tomt.
Numera är dock mina små vänner, husdjuren, här i Uppsala borta (tack anticimex) och ärligttalat så finns ingen tomhet utan bara en stor lättnad.
Jag har aldrig varit en tjinkig person, numera kan ja inte se en insekt utan att äcklas. Tack Bamse, tack tillsyn, tack Skabbholma (Vattholma).

Annars så börjar det dra ihop sig.
Idag så värme jag och min kära normala vän Ryssan (Vicky) upp med att ta på oss varsin sjal til slöja och säga "salam" m.m till varandra ute på skolgården. Sedan lekte vi "ett, två, tre rött ljus" (tips var fler än 2)
Jag, Aleks och Kattis gjorde klart allt arbete för konferansen i Petra på eftermiddagen och jag och Aleks fick våra Jordanska dinarer! (:
Jag älskar utländska pengar, det känns så exotiskt.

Elin Nordqvist fyller även år idag så vi grattade henne med kladdkaka, glass, godis och hallon!
Sedan var det möta med tillsyn som för tillfället är mina hatobjekt (efter Timmy och Mattias).
Vore det inte för Ante så skulle jag sovit utan kudde hela veckan, så tack lilla vän för det.


För tillfället ligger jag mest i mitt lilla rum, på min röda äckliga madrass och undrar vad jag gör här. Alla mina kompisar är och lever livet i mitt hjärta medan jag räknar ner dagar till Jordanien resan..
Tusen tack till Olivia iaf som gör ärenden åt mig i mitt älskade Paris och ser till att staden inte glömmer bort mig.. :)
HardRock café tröja och förhoppningsvis eiffeltornet örhängen blir det.
Så känner jag mig som en fullbordad parisare sen, iaf efter gymnasiet så jag flyttat dit !

Imorn blir det frulifsdag med orientering och sedan ska jag och Clara äta banan med Timmy.

Funkar inte att ladda upp bilder :/ men det får bli imorn då.

Kommentarer
Postat av: Katta

Hejsan!
Allt bra med dig?

Ha en trevlig kväll! :)

2008-05-28 @ 23:28:44
URL: http://fakkors.blogg.se
Postat av: © Katta

Vad härligt!
Jodå med mig är det bara bra!

Ha en trevlig dag!

2008-05-30 @ 00:23:33
URL: http://FAKKORS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0